Wednesday, November 16, 2011

...KEINSAFAN DIRI...




Di saat yang sepi ini,

Ku duduk seorang diri,

Memohon keampunan,

Dari Ilahi…

Bak lautan bergelombang,

Siang malam pagi juga petang,

Mengharapkan ketenangan,

Dari Tuhan Yang Esa…

Betapa rimbunnya dosaku,

Semua terlakar di lembah usiaku…

Salah dan silap di masa yang lalu,

Kini ku sesali...

Ku tidak layak ke syurga-Mu,

Namaun tak sanggup ke neraka-Mu,

Ku tunduk sujud menyembah diri,

Kembali kepadaMu...

Ku tetap setia,

Pada-Mu oh Tuhan ku,

Akan ku patuhi segala,

Suruhan-Mu…

Akan ku jauhi,

Segala larangan-Mu,

Itulah tanda cinta,

Cinta Ilahi…

1 comment:

  1. Vivo-Style S-Virtua-The Trixie - titanium pipe with a solid brass core
    Vivo-Style S-Virtua-The Trixie. Vivo-Style S-Virtua-The Trixie. Vivo-Style S-Virtua-The titanium dioxide sunscreen Trixie. Vivo-Style S-Virtua-The Trixie. gold titanium alloy Vivo-Style cerakote titanium S-Virtua-The Trixie. Vivo-Style S-Virtua-The Trixie. Vivo-Style S-Virtua-The titanium magnetic Trixie. Vivo-Style S-Virtua-The Trixie. Vivo-Style S-Virtua-The Trixie. Vivo-Style S-Virtua-The Trixie. V suppliers of metal

    ReplyDelete